Miscelánea Vol. 47
- 2013
- Lenguas extranjeras
- Miscelánea
- 1137-6368
ROSCA, ANDREEA (Universidad de Zaragoza) “FrameNet and its limitations. The case of entity-specific change-of-state verbs” MOMPEÁN GUILLAMÓN, PILAR (Universidad de Castilla-La Mancha) “Vowel-colour symbolism in English and Arabic: a comparative study” CIFUENTES FÉREZ, PAULA (Universidad de Murcia) “El tratamiento de los verbos de manera de movimiento y de los caminos en la traducción inglés-español de textos narrativos” FIDALGO ALLO, LUISA (Universidad de La Rioja) “The morphological and semantic types of lost old English adjectives” MUR-DUEÑAS, PILAR; PLO, RAMÓN AND HORNERO, ANA (Universidad de Zaragoza) “Spanish secondary school students’ oral competence in EFL: self-assessment, teacher assessment and tasks” MESQUIDA, FRANCESCA AND JUAN-GARAU, MARÍA (Universidad de las Islas Baleares) “CLIL instruction and its effects on the development of negotiation strategies” HEWITT, ELAINE The use of psychomotor activities in teaching children English as a foreign language: empirical research into the PEPA method of language instruction. Lewinston, New York: Edwin Mellen Press, 2011 (by Marta Gómez Moreno) DE GREGORIO-GODEO, EDUARDO La construcción discursiva de la masculinidad: un estudio de consultorios en revistas para hombres del Reino Unido. Saarbrücken, Alemania: VDM, 2009 (by Esther Bautista Naranjo)